A Babetták gyártásának közel 30 éves tartama alatt számos típust gyártottak, még több altípussal. Itt először a gyártásba került, közvetlenül a Babetta típushoz és gyárhoz kapcsolódó típusokat mutatom be. (A képek többsége nagy méretű, a betöltődéshez türelem kell lassabb Internet kapcsolat esetén.)

Babetta 28 – típus: 228
1971-1975 között gyártotta a PS.
Fő jellemzők: 19″-os kerék, rugózott első villa, merev hátsó felfüggesztés, 49ccm kétütemű léghűtéses, 1 sebességes automata motor.

Babetta 207.000
1971-1975 között gyártotta a PS.
Fő jellemzők: 16″-os kerék, rugózott első villa. Merev, később rugózott hátsó felfüggesztés, 49ccm kétütemű léghűtéses, 1 sebességes automata motor.
műszaki adatok

Babetta 207.100-207.500
1973-1983 között gyártotta a PS.
Fő jellemzők: 16″-os kerék, rugózott első villa. Kezdetben merev, majd rugózott hátsó felfüggesztés, 49ccm kétütemű léghűtéses, 1 sebességes automata motor.

Babetta 210,211,212,213 és 215
1983-1999 között gyártotta először a PS, majd a Babetta a.s. Kolárovo.
Fő jellemzők: 16″-os kerék, rugózott első villa és hátsó lengőkar. 49ccm kétütemű léghűtéses, 1 vagy 2 sebességes automata motor.

Babetta 225 – típus: 225
1988-1999 között gyártotta a Babetta a.s. Kolárovo.
Fő jellemzők: 16″-os kerék, rugózott első villa és hátsó lengőkar. 49ccm kétütemű léghűtéses, 2 sebességes automata motor.

JAWA Stella, Babetta 134, Mini Hooper – típus: 134
1989-1999 között gyártotta a Riga és a Babetta a.s. Kolárovo
Fő jellemzők: 10″-os kerék, rugózott első villa ás hátsó lengőkar. 49ccm kétütemű léghűtéses, 2 sebességes automata motor.

Babetta Sting – típus: 193
1997-1999 között gyártotta a Babetta a.s. Kolárovo.
Fő jellemzők: 16″-os kerék, rugózott első villa és hátsó lengőkar. 49ccm kétütemű, 2 sebességes automata motor.
galária

Babetta MX – típus: 161
1998-1999 között gyártotta a Babetta a.s. Kolárovo.
Fő jellemzők: 10″-os kerék, rugózott első villa és hátsó lengőkar. 49ccm kétütemű, 2 sebességes automata motor.
galéria

Fagylaltos tricikli
galéria

Babetta Tina
1996-1999 között gyártotta a Babetta a.s. Kolárovo.
Fő jellemzők: 4″-os kerék, merev első és hátsó felfüggesztés. 49ccm kétütemű, léghűtéses, 2 sebességes automata motor.
galéria

Prototípusok
A Babetták fejlesztése során rengeteg típus volt, ami végül nem került sorozatgyártásba, vagy csak minimális példányszámban készült. Itt ezeket mutatom be összegyűjtve.
A Babetta alkatrészekhez kapcsolódó, de a Babetta gyártól független konstrukciók bemutatása:


Pony 02
Dörzshajtásos kerékpár motor. Valószínűleg nem egyedi, hanem kisipari megoldás, de nagyon alacsony példányszámmal.
galéria

Havel Buggy
Gyerek autocross jármű, ami egy ideig Babetta motorral szerelve is készült.
galéria

BVH-1
Mozgáskorlátozottaknak készült háromkerekű.
galéria

Pelas Pipo 50
és más gyerek sportmotorok.
galéria

Pento Stella
A Babetta gyár bezárása után a Pento cég vitte tovább a Stella vérvonalát. Eleinte még a motorblokk is a Babettáktól származott.
galéria

MS Steward
Szintén a Stella konstrukciójára építve készült az MS Steward, kezdetben még Babetta motorral, majd Morini erőforrással. Ez a kétkerekű a Babetta gyár utolsó évében készült, de nem a Babetta gyár termékeként, ezért a Babetta logo és név sem került a gépre és adattáblára.
galéria

Vízszivattyú
galéria